امام جمعه ابرکوه

بايد مراسمي متناسب را اجرا كرد كه شادي روح امام و شهدا را فراهم آورد.

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: به گفته امام جمعه ابرکوه، حرکت جوشان و خروشان ملت فهیم ایران که به یمن انفاس قدسی حضرت امام (ره) و ارشادات و آگاهی بخشی های آن یگانه دوران صورت گرفت، می بایست با اقتدار رژیم 2500 ساله را سرنگون کند و نظامی را بر پایه ایده های دینی مبتنی نماید، زیرا حرکتی بزرگ باید نتیجه ای بزرگ را هم به دنبال داشته باشد.

حسینی خاطر نشان ساخت که به موازات اهمیت و بزرگی این انقلاب و نتیجه های بزرگ آن جای تعجب نیست که دشمنانی عنود نیز داشته باشد و جبهه ای جهانی بر علیه آن اردوکشی نماید.

وی به سابقه سه دهه رویاروئی همه جانبه این دوجبهه با یکدیگر، در عرصه های نظامی سیاسی اقتصادی و فرهنگی و با استفاده از نرم افزار و سخت افزارها و افسران پیاده نظام دشمن در داخل و انجام توطئه های عدیده در بر اندازی،فروپاشی،فتنه انگیزی، اختلاف افکنی، ملی گرائی و قوم گرائی و شایعه پراکنی نیز اشاره نمود.

حسینی برخی دیگر از این نمونه فعالیت ها را، ترور و وحشت آفرینی و دیگر دشمنی ها ذکر نمود و علت به کام شکست کشیده شدن این تحرکات را آگاهی ، حق بینی، حق طلبی، ولایتمداری ، دین باوری و حق یاوری ملت بزرگ ایران دانست.

وی این روحیات را برخواسته از بصیرت دینی و سیاسی مردم آگاه و بصیری دانست که، هم اکنون در جهت ثبات و استمرار پر اقتدار نظام اسلامی به پیش می رود.

حسینی خاطر نشان ساخت که این آگاهی و بصیرت، محصول بصیرت بخشی رهبر معظم ، تیزبین و حکیم و دور اندیش این ملت است که ذخیره ای خدائی جهت ملت ایران به حساب می آید.

وی خاطر نشان ساخت که نقش نصرت و امدادهای الهی در طی چند دهه پس از انقلاب تاکنون و آنچه در خصوص حدوث ، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی و با تلاش ملت خستگی ناپذیر رخ داده است ، نقشی انکار ناپذیر است.

وی یکی از این امدادها و نصرت های الهی را دفع هجمه جریان فتنه در سال 88 ذکر نمود که به برکت امدادهای خداوندی به شکست انجامید.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا